Cydia Uygulaması : İOS AYGITINIZA JOYSTİCK BAGLAYIN.. DUaLShock 3 ( Playstation 3 oyun kolu)

0 yorum
İsim:  tekno.png
Görüntüleme: 55
Büyüklük:  107.9 KB (Kilobyte)

İos cihazlarımızda artık playstation 3 kolu olan dualshock 3 ü kullanabileceğiz... İşte ayrıntılar

Jailbreakli bir cihaza sahipseniz Real racing 3 Shadowgun mostwanted dead trigger gibi bir çok oyunu dualshock 3 ile oynayabilirsiniz...

İndirmeniz Gereken Programlar:

Jailbreak yapılmış bir cihaz
Sixaxis Pair Tool >>> Dancing Pixel Studios
Blutrol Cydia (v.3.0-18)

1. Adım

Cihazımızın jailbreak işlemini yapalım... (Cihazınız zaten jailbreakli ise bu adımı geçin)

2. Adım

Vermiş oldugumuz linkten işletim sisteminize uygun Sixaxis programını indirip kurun
Windows 8 Kullanıcıları win8 sürümünü indirip kursun. Programı kurarken sizden microsoft visual C++ yüklenemedi gibi bir uyarı gelirse yoksay seçeneğine tıklayıp programı kurmaya devam edin.

3. Adım

Jotstick kolunu usb yardımıyla bilgisayarınıza baglayın.
SixaxisPairtool progrmaını yönetici olarak çalıştırın
Sixaxis Pair Tool usb ile baglı olan joysticki algıladıgında sürücüleri kurmaya başlayacaktır.

4.Adım


Cihazımızdan Cydiaya girerek BluTrol programını indiriyoruz ve açıyoruz
Controller kısmından PS3 Controlleri seçiyoruz ve connete tıklıyoruz
Karşımıza çıkan ekrandan cihazımızın bluetooth adresini görüyoruz
Bu adresi bilgisayarımızda açık olan Sixaxis Pair Toola yazıp updateye basıyoruz
Sonra Joystick 3 ü usb den çıkarıyoruz
Kol üzerinde bulunan Playstation logosuna basıyoruz. Sonrasında cihazımızdan BLUETROL bluetooth açıkca Kolu görecektir.

5.Adım

Joystick kolunu entegre etmek için ufak tefek adımlar kaldı. bilirsiniz tuş kombinasyonları vesayre
Onlarıda ayarlar sekmesinden kolayca yapabilirsiniz...
Zor olan kısımlar bu kadardı... Herkese ii oyunlar dileriz.



Yorum Gönder